Zwroty i reklamacje
REKLAMACJE
Chcemy jak najszybciej i jak najsprawniej rozpatrywać potencjalne reklamacje, dlatego zanim odeślesz nam wadliwy towar proponujemy podesłać zdjęcia na sklep@systemsklep.pl - w mailu podaj dane kontaktowe, numer zamówienia i napisz dokładną datę oraz okoliczności zauważenia wady.
Jeżeli odsyłasz do nas reklamację, towar musi być czysty i wraz z nim muszą podane informacje wyszczególnione w formularzu reklamacyjnym. Do reklamowanego towaru trzeba załączyć dowód sprzedaży - paragon lub fakturę.
ZWROTY
Wystarczy odesłać nam towar wraz z oświadczeniem na piśmie w terminie do dziesięciu dni od daty zakupu. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Nie musisz podawać powodu rezygnacji z zakupu, ale będzie to dla nas bardzo przydatna informacja na przyszłość - chcemy żeby każdy nasz klient był zadowolony z zakupów. Towar musi być w stanie niezmienionym (posiadać oryginalne metki i opakowanie, nie był używany ani zniszczony, jest odsyłany w takim stanie, w jakim został dostarczony).
PLIKI